::ASSALAMUALAIKUM::TeRiMa KaSiH KeRaNa MeLaYaRi WebLogs Amirul Reza Fahmi: "BERSAMA KITA MEMBANGUN BERSAMA ISLAM"

| HoMe | | WeBlog Al-Kisah (Preview) | | Laman TVPAS.COM | | Opszionis Media |



<< May 2008 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


:: My PicTuRe ::



:: TV KITA::

TvPAS.com
Live Streaming...........




:: TVPAS MALAYSIA ::





:: WAKTU SOLAT ::



:: QALAM EDITOR ::


up-2-date : 27 November 2006


"SeLaMat MeLayaRi WEBloGs AmiRuL ReZa FaHmi"





Profil Editor



"Editor adalah seorang anak kampung yang terletak di Pekan Pasir Puteh, Kelantan. Kini telah bertugas selaku wartawan di tvpas.com.... Terima Kasih"


PROFIL KU



NAZRAN FAHMI
KUALA LUMPUR
Bekas Mahasiswa USM, Jurusan Kejuruteraan Kimia...
Kini merupakan Wartawan, Jurukamera Sepenuh masa untuk TvPAS.com"

:: Pencarian Maklumat ::

Google
Web amirulreza.blogdrive.com


:: Coretan Lepas::


:: Arkib Terpilih ::


  • Tahniah....Harga Minyak Naik Sekali Lagi Serta-merta! (Jul 31, 05)
  • Apa Respon Pengguna(Buat-Buat Selamba)Apabila Minyak Naik?-Sumber TV3(Jul 31,05)
  • Minyak Naik,Rakyat Tanggung,Pemimpin BN Pula Terus 'Buncitkan Perut'(Aug 02,05)
  • Kisah Sebenar disebalik kenaikan harga minyak di Malaysia Kini(Feb 28,06)
  • Wawancara Bersama Najib Dlm program Isu Semasa Khas Bersama YAB (March 2,06)
  • Implikasi Antara Teori Dan Realiti Penggunaan Kad Fleet Terhadap Kenaikan Harga Minyak(March 3,06)
  • Catatan Demo Kenaikan Harga Minyak di KLCC (March 3,06)
  • Siapa Cakap Harga Barang Tak Naik...Ni ada senarai harga yang naik..! (March 5,06)
  • Demo Ke-2 Kenaikan Harga Minyak:FRU Serang ? (March 10,06)


    :: Ruangan Pengundian ::

    D
    I
    M
    A
    N
    A
    K
    A
    H

    P
    O
    S
    I
    S
    I

    A
    N
    D
    A

    ?
    Berapakah Bil. Elektrik anda sebulan ?

    Sentiasa Kurang RM 44.00 sebulan
    Sentiasa Lebih RM 44.00 sebulan
    Sentiasa Bersamaan RM 44.00 sebulan
    Tak Tentu, Selalunya Lebih RM 44.00 sebulan
    Tak Tentu, Selalunya Kurang RM 44.00 sebulan


    :: Pautan Informasi ::


    International News




    World Sports News

    Subscribe with Bloglines

    Lain-lain Informasi...














    Ingin Tahu Berita Terkini...

    Laman Cerminan kelatedaily
    Powered by groups.yahoo.com
    Apabila Anda Berdaftar,segala berita terkini akan di'e-mail'kan kpd anda

    :: Pautan Live ::

    tvPAS.com

    IKIM.FM

    usm.fm - New Usm music





    :: Pautan Riadah::

    Menyemai Kasih, Memupuk Ukhwah




    :: PauTan TerBaiK ::

    | TG Haji Hadi |
    | Jabatan Mufti Perak |
    | P.A.S |
    | DP PAS Penang | | Keadilan Rakyat |
    | DS Anwar Ibrahim | | WebRTV Pas |
    | PAS P.Buntar | | D.P PAS Pusat |
    | TerengganuKini | | MalaysiaKini |
    | BLOGGERS UNITED | | WanitaKini |
    | D.Muslimat PAS Pusat | | Rocky's Bru|
    | Roslan_SMS | | ScreenShots |
    | Hanipa Maidin | | Agenda Daily |
    | WTV8 |


    :: Special Blogs ::


    | PAS N.Sembilan | | PAS TG. Karang |
    | DP Pas Bukit Katil | | DP Pas Seremban |
    | PAS Cheras Jaya | | DP Pas Jasin |
    | DP Pas Johor | | DP Pas Subang |
    | DP Pas PJ Utara |


    :: WeBlogs Kawan ::

    | Cikgu Komando | | Cyber Poyo |
    | Darul Numan | | Elmafraqi |
    | FarEaster | | CheGu Bard |
    | Dr. Petunjuk | | Langkap(PAS Setiu) |
    | Mukhtar Suhaili | | Mujahid |
    | Naim | | Najwa |
    | Harapan-Online | | Norayhunt |
    | Rozmal Malakan | | Sokai |
    | Tok Janggut | | Ust Nasrudin |
    | PakNgah | | Dhany SaLaFiaN |
    | Zaiman Mansor | | Musafir Lalu |
    | Gobalakrishnan |



  • :: ANDA ADALAH PELAYAR KE ::
    counter
    sejak 23 Jan 2005



    :: RUANGAN PEMANTAUAN::


    Ukhwah.com :: Top Blog



    Weather for Penang-Refresh this page to get the latest info
    Penang, Malaysia
     







    :: Promoting Corner ::


    If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



    rss feed


    Layout edited from the Huntington template from: BlogDrive
    Image from: MorgueFile
    Designed by: Uncommon Thoughts

    BLOGDRIVE
    TEMPLATES
    Serenity


    Parlimen Malaysia
    Saturday, May 31, 2008
    Back Square One....

    Sejak kebelakangan ini, banyak sangat peristiwa yang tanpa diduga terserlah di depan mata. Politik memang tentu sekali antara salah satu diantaranya. Makin diperhatikan makin interesting.... dan aku hanya memerhati dan membantu apa yang termampu.

    PRU-12, Mahathir Keluar UMNO,... dan sekarang Ezam masuk UMNO. Bagi aku Ezam adalah Ezam, orang yang mampu menghancurkan diri untuk orang lain. Sepanjang yang aku tahu, karektor Ezam ini boleh jadi apa sahaja,.. umpama kucing yang hanya fokus pada satu-satu target, walau apa pun yang aral melintang tetap mahu menerkam sesuatu target.

    Apa kata kita tengok sahaja apa jenis 'game' yang dimainkan dalam politik UMNO. Ramuan baru dah ada, nakhoda utama pula sudah tiada. Itulah dunia politik. Dan bagaimana pula dengan kita. Yang penting, apa yang kita mahu untuk generasi kita, bangsa kita, sebelum kiamat menjelma tiba. Sebab itu, politik perlu diselarikan dengan islam kerana islam menjadi peneraju perjuangan kita. Antara melayu dan islam, mana satu yang paling lama ?

    Ini pasal dunia aku pula... aku kalau diikutkan bermula Julai 2006 iaitu aku belum lagi mendapat skrol ijazah, aku telah diambil untuk membantu dunia politik ini terutama PAS. Siapalah aku pada masa itu yang hanya budak yang baru keluar dari dunia universiti.

    Tapi sedar atau tidak, aku merasakan aku sudah sampai masa dan ketikanya aku kembali ke perjalanan tersendiri aku, tapi ada pulak 'offer' dari dunia media lain yang ingin tarik aku masuk team mereka, ishhh susah juga aku nak fikir... walau apapun hidup perlu diteruskan...


    TerBiT PaDa 01:47 pm OleH fahisran



    Leave a Comment:

    Name


    Homepage (optional)


    Comments





    Previous Entry Home Next Entry